Zašto baš mi?

Privatna predškolska ustanova “Naše Nade” postoji od 01.12.2007. godine uz dobijenu licencu od Ministarstva prosvete. Nalazi se u samom centru grada u ulici Jožefa Atile broj 8. U sklopu objekta koji služi za igru i rad, ustanova ima dvorište sa igralištem za mališane. Rad se odvija na srpskom i mađarskom jeziku.

Grupe su podeljene na jaslenu i mlađu grupu, sa kojima rad obavljaju visokokvalifikovane vaspitačice-medicinske sestre, srednju, stariju i pripremno predškolsku grupu sa kojima rade visokokvalifikovani vaspitači, kao i mnoga stručna lica koja mesečno obilaze naše mališane (pedagog, psiholog, pedijatar, zubar …). Ustanova radi radnim danom od 07h do 17:30h, a subotom od 08h do 14h. Ustanova ima dozvolu i za noćni rad. Objekat je obezbeđen video nadzorom tako da roditelji u bilo kom trenutku mogu da vide kako se njihovo dete snalazi u grupi i kako napreduje.

DODATNE AKTIVNOSTI

Predškolska ustanova “Naše nade“ stekla je licencu za primenu NTC sistema učenja u svom radu. Autor ovog programa je dr Ranko Rajović, dugogodišnji član četvoročlanog komiteta svetske Mense za darovitu decu. U okviru Mense (organizacija koja okuplja ljude visokog koeficijenta inteligencije), odsek za darovite NTC, godinama istražuje problematiku poboljšanja intelektualnih sposobnosti. Najnovija istraživanja pokazuju da inteligencija ne zavisi od genetike, tj. od broja neurona. Kod inteligencije nasledan faktor – broj neurona predstavlja genetski potencijal, a koliko će se od tog potencijala razviti, zavisi od broja sinapsi (veza) između neurona. Sinanpse se intenzivno formiraju nakon rođenja deteta i do pete godine već je formirano 50% sinapsi. Do sedme godine formira se jos 25% sinapsa, tako da se do polaska u školu formira 75% sinapsa kod deteta.

Ko se bavi vašom decom

Dragi roditelji, o vašoj deci se brine stručan tim, koji čine visokokvalifikovani vaspitači sa položenom licencom za rad, sa završenom Srednjom medecinskom školom kao i položenim sertifikatom za Montesori program i NTC sistem učenja. Stručni saradnici koji nam pomažu u radu i prate razvoj naših mališana su : Pedagog, Psiholog, Pedijatar, Logoped …

Radi što bolje atmosfere, trudimo se da svako od nas zna šta mu je posao, pri čemu i deci obezbeđujemo prijatnu atmosferu bez tenzije, nervoze i straha. Mi podstičemo kod dece samopoštovanje i poštovanje drugih, ohrabrujući ih i poštujući ih. Problemi se rešavaju razgovorom i dogovorom, i na relaciji dete­-dete, dete­-odrasli i odrasli­-odrasli.

Pre polaska u vrtić

Da bi se deca osećala slobodna da eksperimentišu i istražuju raznim vrstama materijala, uključujući i one kojima mogu da se uprljaju, najbolje bi bilo da dete pošaljete u vrtić u odeći koja se lako pere i koja nije nova!

Deca moraju da usavršavaju razne veštine da bi bila nezavisna. Molimo vas da decu oblačite u odeću koja im omogućuje da se sama skidaju i oblače pri odlasku u toalet. Mi predlažemo obične majce, dukseve, trenerice ili pantalone na gumu. Takođe vas molimo da izbegavate klopme ili papuce jer im to u mnogome otežava kretanje i veoma je opasno za zglobove . Pri upisu deteta u vrtić, molimo vas da pošaljete kompletnu presvlaku za vaše dete (gaćice, čarape, majicu, trenericu ili pantalone, potkošulju (u zavisnosti od godišnjeg doba), duks).

Program rada

Program rada ustanove: Osnove programa se u predškolskoj ustanovi realizuju kroz dva modela – model A i model B.

Licencirani od strane od Ministarstva prosvete